God morgon mina vänner

God morgon..
Ne nu ligger jag här med min spricka i handen/handleden och försöker skriva med en hand haha >.<
Den här morgonen började bra vaknade i panik av att min mobil (enligt mig) var stulen..
Och det var SANT! :O
Lia den skurken hade tagit bort mobil ifrån sängen när jag somnat igår ^^

Nyss hade vi en färsk diskussion om vad vi älskar/hatar/ är rädda för..
Och det var lätt att tänka ut vad jag älskar och hatar men Lia hade inget speciellt..
Det ända som hon verkligen inte tycker om är sås :P
Fast egentligen ENLIGT mig är det inte hennes fel att hon hatar sås. Det är faktiskt så att det är såsen som hatar Lia ( hur man nu kan hata henne) .. Och Samma sak för mig det är inte jag som valde att  hata: Djur, Fåglar och Gais.. Det är dom som har valt att hata mig.
Och när det där chipset som jag fick som bebis kom i min mun valde den direkt att älska mig!
Samma sak med mjölk, Asså helt seriöst.. Finns det något godare än mjölk?
Jo iofs.. Chips men annars inget!

Det är så här att jag har faktiskt lär mig att gilla ett litet kryp/djur som heter Bagheera.
Bagheera är Lias katt som jag hatade lika mycket som alla andra djur här i världen.
Men en dag hände en sak, Bagheera blev tjock och nu är vi nästan vänner för det! :D

Vad älskar/ hatar ni?


Här är krypet/korven/svinet.. Eller med ett annat namn Bagheera


Kommentarer
Postat av: pernilla

Va kul at du fått så fin blogg amanda. vem har gjort den åt dej, jätte snyggt.. jag ska läsa varje dag. om du läser min hihih..

2009-09-06 @ 14:30:44
URL: http://pernilladenlilla.blogg.se/
Postat av: Lia

Jag ändrade en till sak i designen som inte funkade som det skulle, bara så du vet ;)

^^ Btw pernilla, läs min blogg med! Bara för jag e så bra på design xP

2009-09-06 @ 17:02:17
URL: http://liamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0