Hemma igen :D

Nu är jag HEMMA IGEN (L)
Fast jag kom egentligen hem igår kväll men jag har varit så trött så det är först nu som jag orkar sätta mig och blogga första inlägget efter operationen.
På tal om operationen så gick den jätte bra, benet är nu vitt ända upp till knät.. Hur sexigt som helst -.-'
Ska vara hemma nu i 10 dagar så det blir mkt film och mys med mamma x)

Nu när jag inte kan ha så mkt på mig så har jag fått nya joggingbyxor+ Tröja ifrån Bik Bok

Tröja: 299:-
Byxa: 250:-





Ne nu blir det at hyra film :D
Marley & jag och 17 again ( ville egentligen haft baksmällan men den finns inte att hyra)

Kraam på er(L)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åhh, du får krya på dig! <3

2009-09-13 @ 19:35:23
URL: http://alexlann.blogg.se/
Postat av: Lia

Mysdressen var asnice! Snart får du börja skolan igen ju! Ska det bli skönt att träffa... folk igen? XP

2009-09-19 @ 15:14:06
URL: http://liamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0