Girls Only

God morgon alla, Nu ska jag ÄNTLIGEN sätta igång med min blogg.
Hoppas ni gillar den :D

Idag vaknade jag vid runt 11.00, väldigt sent men det var skönt med sovmorgon!
Just nu sitter man med myskläder och täcket framför tvn och bara myser.
Det är faktiskt grymt viktigt ibland att bara lugna ner sig.. Även om jag totalt älskar när det händer en massa.

Igår kväll hjälpte Lia ( Liamaria.blogg.se) mig att göra mig i ordning hehe..
Vi skulle försöka oss på att locka mitt hår med en plattång men det lyckades inte :S
Jag fattar verkligen inte.. Har kollat runt på olika bloggar m.m som visat hur "lätt" det är. Och det ser verkligen lätt ut.. Menmen, Efter fyra försök sket vi i det och plattade det istället :)

Kvällen outfit blev:

* Skinn tights från gina tricot 149:-
* Rött linne från Gina Tricot 99:-
* Tunika från H&M 299:-

Tyvärr har jag ingen bild på det. Men man kan ju inte klara allt med en spricka i handen/handleden..
Ja för det är sant, jag var så klantig och ramlade och nu är handen vit :(
Men som tur är har man ju vänner och familj som hjälper en med allt.

Idag blir det "Girls only"  med Lia m.fl. Det ska bli riktigt kul med bara tjejer ^^
Skriver mer om det ikväll!
Ne nu måste jag skynda mig, ska träffa Lia 13.50 så dagens outfit blev inte direkt planerad som ni kanske ser haha ;)

Dagens outfit:

* Ljusa/ slitna jeans Från Gina Tricot 799:-
* Brun topp ifrån H&M 189:-
* Turkos tröja från Zara 249:-


Hoppas ni får en lika bra dag som jag!
Kraam<3

Kommentarer
Postat av: hanna

söt blogg! :)

2009-09-06 @ 16:36:50
URL: http://hanzki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0