GIPS vad är det för skit...

Ah TJA!
Måste kanske be om ursäkt.. Har inte haft ork att blogga sen jag fick gipset. :(
Okej, FÖRLÅT ALLA!

Hatar verkligen skiten.. ett STOR anledning:

Jag duschade förut idag, hur skönt som helst för den som vill veta.
Men sen när jag klippt upp plastpåsen och silvertejpen som skulle "skydda" gipset mot vattnet..  Ja, då är ju hela gipset blött :O  
ialf...  Fick sitta och blåsa på det med en hårtork i 15 min..  Så tröttsamt -.-'
Aja kvällen kan ju inte bli sämre.
Ska nog bara ligga i sängen o prata med Marcus, så att det inte händer något :@

Okej nu får jag väl vara vara lite positiv, 
Och det ända bra som händer snart är att imorgon mina damer o herrar fyller AMANDA DENICE HAMMAR 16 år..




HÄR EN GAMMAL BILD PÅ MIG OCH LOVISA, kroatien 04




ÅH saknar:

 

KROATIEN(L)




Det är så sjukt fint där, värt att åka ner dit igen!




KRAM PÅ ER<3


Kommentarer
Postat av: Borgenvik :D

Grattis sötnos :D<333

Och snart kommer jag ner :D<333

2009-09-28 @ 20:55:32
Postat av: AmandamandaandadaA

TACK! :D

Ja det gör du gumman och jag saknar dig sååå (L)

2009-09-30 @ 09:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0