Bio, The ugly truth!

Hej Bloggfloggplogg..nått (jag suger på att rimma) x)
Kom precis hem ifrån bion The ugly truth!
Den var faktiskt riktigt rolig :O  Jag som i vanliga fall väljer action tyckte om den romatiska komedin med huvudrollerna Katherine Heigl och Gerard Butler. Jaja man blir nog lite knasig när man är kär och har mens.. Jo för tänk er!
Det är just den dagen som man väljer det gräddvita linnet och de vita tightsen för att vara lite "fin" som man får mens...   Ja..och till och med mens värk, Hur kul är det på en skala när man ska på bio med sin "nya kille" ?!  -.-

Jag har väl maximal otur helt enkelt för när jag kom till skolan märkte jag att jag hade valt helt fel trosor.. Mina mörkrosa Björn Borg hotpants lyste stort och tydligen igenom linnet... typ lika tydligen som hollywood skylten :/


Fast mitt i all otur som jag jämt lyckas hamna i så har jag ändå haft sååån tur, Japp jag har fått honom!
Och han är MIN med stora boookstäver (SKRIV UPP DET)  hahahah Lia du glömmer väl inte??!

Här är lite bilder innan bion :$

Kraam AmandamandaandadaA



Marcus på MCD:$






SÅå häär glad blir MCDMarcus (hans nya "fina" HOST smeknamn) när han får glass med "varm" chokladsås!






Den här fjanten blev jag tillsammans med den 29/09-09 :D *STOLT*








MHM lite myys innan bion (BLUNDA NU BARN!) :$.. Och då menar jag inte att det är vi som är
"de små barnen" HAHAHA





Nu blir det att krypa ner i det varma täcket framför tvn i väntan på IDOL! :D
Har precis tagit bort allt smink, tagit på mig myskläder,tjocka strumpor och en riktigt stoor t-shirt..
... Hehe Ja, ALLA ser inte ut som barbie när de tagit bort allt smink i alla fall inte jag, Ni ska få ett bevis på det någon gång  x)
God natt (L)


Kommentarer
Postat av: MCDmarcus

Det va underbart älskling :D <3

2009-09-30 @ 20:19:46
Postat av: Lia

Va? Vad ska jag inte glömma? Fattar seriöst inte.. :S

2009-09-30 @ 22:02:34
URL: http://liamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0