Dagen kan bara bli sämre nu :D ny dialekt..

Tjaa!
Min dag börjar faktiskt braa idag :S
Jag har inte bränt mig på någon plattång, inte har jag ramlat över någon dörrlist, dykt över tv bänken eller gjort sönder någon kruka :O
WHOHO! 
Men som sagt, dagen har bara börjat.. Den kan ju tyvärr bara bli sämre nu x) Men det är inget vi hoppas på för i eftermiddag/kväll kommer Amanda ner och vi ska spendera tre dagar tillsammans! 
SNACKA OM TJEJMYYS, Har verkligen saknat henne.. Hon Köping och det är 40 mil dit :/

Hehe.. Jag börjar redan ställa om min dialekt >.< .. FOLK kommer slå mig på gatorna xD
Ska dra till skolan nu,

Kraam AmandamandaandadaA<3





Dagens "outfit"

Jeans: JC
Linne: Vero moda
Bomullströja
: JC
Halsduk: H&M













JAG KÄNNER MIG SOM EN DVÄRG :S

Daagens låt: Phantom Planet- California <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0